Omezovani mailu

Jan Pesek jan.pesek na oskarmobil.cz
Pondělí Prosinec 4 09:49:37 CET 2000

Da se to udelat nasledujicim zpusobem:
1. zalozis soubor se seznamem domen a definujes tridu v sendmail.cf
    F{allowed_domains} /etc/mail/sendmail.allow
2. Definujes ruleset napr. Local_check_domains
SLocal_check_domains
R$+ < @ $={allowed_domains} $* >                $@ $1 < @ $2 $3 >
R$+ < @ $- . $={allowed_domains} $* >           $@ $1 < @ $2 . $3 $4 >
R$*                                             $#error $@ 5.7.1 $: "550
mail to this domain can't be sent"
3. Na zacatek rulesety 0 pridas nasledujici radek
    R$*                     $: $>Local_check_domains $1

Honza

news:3A1A444B.44105CB8 na tesnet.cz...