Kopie emailů a SMTP

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Pátek Prosinec 8 08:47:26 CET 2000

Petr Simek wrote:

> Kdyz zamestnam pisarku, tak vsechno co napise je listovni tajemstvi ?
> Nebot zamestanec pisici mail pod hlavickou firmy, je vlastne pisarka
> vyrizujici firemni korespondenci. Je to tajne co napise a nikdo se na
> to nesmi podivat ?

	Nic takoveho jsem nerekl. To co pisarka napise pro firmu je firemni a
jiste se jako sef mate pravo na to podivat. Ale to co napise soukrome je
jeji soukrome a i kdyz to nahodou napsala v praci, podleha to prislusnym
zakonum. Problem je v tom, ze nemuzete odposlechnout vsechnu jeji
korespondenci abyste zjistil ktera je soukroma, protoze tim jste
prohledl i tu soukromou a tim (bylo-li to bez souhlasu zucastnenych
stran) provedl nezakonny odposlech.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz