Kopie emailů a SMTP

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Prosinec 8 10:25:19 CET 2000

On Fri, 8 Dec 2000, Dan Lukes wrote:

> 	Nic takoveho jsem nerekl. To co pisarka napise pro firmu je firemni a
> jiste se jako sef mate pravo na to podivat. Ale to co napise soukrome je
> jeji soukrome a i kdyz to nahodou napsala v praci, podleha to prislusnym
> zakonum. Problem je v tom, ze nemuzete odposlechnout vsechnu jeji
> korespondenci abyste zjistil ktera je soukroma, protoze tim jste
> prohledl i tu soukromou a tim (bylo-li to bez souhlasu zucastnenych
> stran) provedl nezakonny odposlech.

To je myslim otazka co k cemu prirovnat. Kdyz si zadiridi konto na nejakem
verejnem emailu a pomoci prohlizece ji zpracovava, pak mi do jeji posty nic
neni - muzu maximalne resit zda je vhodne aby v prac. dobe brouzdala na www,
pokud je prohlizeni nejakych stranek soucasti jeji prace asi s tim moc
nenadelam, kdyz si mimo to udela i neco jineho.

Pokud ale pouzije firemni mail server je to jako kdyby k odesilani sve
soukrome posty pouzivala firemni papir s firemni hlavickou a davala to
do firemnich obalek a nechavala si dopis ofrankovat za penize firmy.
A tady uz asi tezko hovorit o nezakonem odposlechu nebot takovou postu
muzu prece povazovat za firemni ?