OT: posilani SMS

AB alda na aristia.cz
Pátek Prosinec 8 11:01:53 CET 2000

Mam qmail a taky se mi v poslednich dnech plni fronta stejnym zpusobem.
Vcera dopoledne vubec nebyla konektivita z internetu na sgs12.
Takze se s tim asi neda nic udelat.
Mozna to dela jejich firewall.
Po rucnim spusteni vyprazdneni fronty to dorucilo tak jednu nebo dve
zpravy. Dnes uz se nedari dorucit nic.
Volal jsem na infolinku, ze ta brana neni z inetu dostupna, ale asi na
to kaslou.

Preji prijemny den :-)
AB