Kopie emailů a SMTP

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Pondělí Prosinec 11 10:25:26 CET 2000

Petr Simek wrote:

> Hmm to je zajimave, ale jak by jste podle tohohle posuzoval email adresu
>
>                        clovek na firma.cz

	Asi tak jako udaj +420-2-24102460
	Je to firemni nebo soukromy telefon ?

	Spravne, to se z toho neda poznat. A tak je odposlech nezakonny a
trestny u kazdeho soukromeho telefonatu, ktery na tomto cisle
odposlechnete.

> Myslim ze timle prave potvrzujete to co jsem drive uvadel. Neslo o to zda
> tyto odposlechy/zaznamy lze pouzit pro nejake dokazovani u soudu, ale o to
> zda pred soudem nemuze skoncit firma ktera je dela. A podle vyse uvedeneho
> jsem pochopil ze asi nesoudili tu sefovou pro porizeni nahravky.

	Nepotvrzuji - ja nevim, jestli zato nebyla stihana ...

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz