Kopie emailů a SMTP

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Prosinec 11 22:11:10 CET 2000

On Mon, 11 Dec 2000, Dan Lukes wrote:

> 	Asi tak jako udaj +420-2-24102460
> 	Je to firemni nebo soukromy telefon ?
>
> 	Spravne, to se z toho neda poznat. A tak je odposlech nezakonny a
> trestny u kazdeho soukromeho telefonatu, ktery na tomto cisle
> odposlechnete.

To znamena ze jako majitel sveho telefonu si na nej nesmim dat odposlech ?
Pokud jej pak nekdo bez meho svoleni pouzije pro soukromy telefonat
porusil jsem zakon ? Kdyzby o to pozadal - sdelil bych mu ze je tam
odposlech a mohl by se rozmyslet zda ho chce pouzit, ale kdyz to udela
bez meho vedomi svevolne ?