Kopie emailů a SMTP

Martin Postulka Martin.Postulka na cerge.cuni.cz
Úterý Prosinec 12 12:02:50 CET 2000

> To znamena ze jako majitel sveho telefonu si na nej nesmim dat odposlech ?
> Pokud jej pak nekdo bez meho svoleni pouzije pro soukromy telefonat
> porusil jsem zakon ? Kdyzby o to pozadal - sdelil bych mu ze je tam
> odposlech a mohl by se rozmyslet zda ho chce pouzit, ale kdyz to udela
> bez meho vedomi svevolne ?

Mam pocit, ze se debata stale toci dokola (a ne poprve) a myslim, ze opravdu
nema smysl ji dale v teto konferenci udrzovat. Pojdme si o tom povidat mimo,
stejne uz se bavite jen s Danem Lukesem, muzete mi treba posilat cc:.
Pokud to zajima jeste nekoho dalsiho z konference, at se nekomu z nas ozve,
budeme na nej s kopiemi pamatovat. Co vy na to?

Martin Postulka

P.S. muj nazor nasleduje na vasi privatni (ci firemni? :-) adresu.