majordomo

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Úterý Prosinec 12 13:21:55 CET 2000

> To: sendmail na linux.cz
> Date: Tue, 12 Dec 2000 09:29:20 GMT
> From: David Rohleder <davro na ics.muni.cz>
> Subject: Re: majordomo

> Co vas porad vede k tomu nazoru? Zabraneni vstupu zavirovane posty
> patri mezi veci, ktere by se mely delat na jedinem miste a to tam, kde
> posta vstupuje do site. Je ale pravda, ze nepatri do MTA ale do MDA,
> tj. Message Delivery Agent - vetsinou nejaky procmail.

Pokud se cela "sit" sklada jen ze stroju pod MS-Win-XX, pak necht
jim MTA predzvykava jejich nemoci. Ale je-li tam byt jen jeden jediny uzivatel,
ktery nema s MS-Win-XX nic spolecneho, proc se ma znejistovat a zdrzovat
dorucovani (nebo i odesilani) jeho posty? Vrcholem radoby "zajisteni naruby"
jsou pak takove ty spamove hlasky typu "tato zasilka byla zkontrolovana antivirem
AXV8354, kupte si ho taky - viz http:/antivir.tralala.bum", popr. SMTP-hlavicky
typu "X-Antivir: blablabla". Osobne bych nechtel delat postmastera tam, odkud
posilaji podobne ostudnosti (napr. Bank of England - z bankofengland.co.uk
pripojuji podobne zvasty i vickrat v 1 mailu - MS asi virove ovlada i nejednu
centralni banku...).

> Procmail vnimate taky jako zasvinovani MTA?

Jake typicke funkce mate na mysli? Procmail neni asi jednoucelovy nastroj
typu antivir, takze takove srovnani asi neni na miste.
--
                                                Lubos Kaspar