necht MTA dela vsecko (Re: majordomo)

Tom Mueller tom na cnb.cz
Úterý Prosinec 12 13:36:42 CET 2000

> Pokud se cela "sit" sklada jen ze stroju pod MS-Win-XX, pak necht
> jim MTA predzvykava jejich nemoci. Ale je-li tam byt jen jeden jediny uzivatel,
> ktery nema s MS-Win-XX nic spolecneho, proc se ma znejistovat a zdrzovat
> dorucovani (nebo i odesilani) jeho posty? Vrcholem radoby "zajisteni naruby"
> jsou pak takove ty spamove hlasky typu "tato zasilka byla zkontrolovana antivirem
> AXV8354, kupte si ho taky - viz http:/antivir.tralala.bum", popr. SMTP-hlavicky
> typu "X-Antivir: blablabla". Osobne bych nechtel delat postmastera tam, odkud
> [...]

<ironicky>
Kdyz uz ma vetsina sveta na ocich MS klapky, bylo by jiste dobre a v duchu
MS aby kazdy program delal vsecko. Proc by tedy treba MTA nemohl zkoumat
zda v mailu neni priloha v MS Wordu a je-li tam, aby ji zkontroloval na
pravopisne chyby a preklepy. A pokud treba posilam z domeny .cz do .com,
mohl by prilohu ve Wordu treba i prelozit z cestiny do anglictiny. To by
jiste od posty, ktera nema co cucet do obalek a jen ty obalky vozit po svete,
byla pekna cinnost.
</ironicky>
__
Tom Mueller