Automaticka odpoved

Martin Reiser konf.martinr na atlas.cz
Středa Únor 2 16:46:28 CET 2000

On Wed, 2 Feb 2000, Martin Reiser wrote:

>Nejak jinak to nejde ?
>Outlook 98 to neumi. Bohuzel ho v cele firme nemohu vymenit za jiny
>program.

Outlook to umi a jsem na nej kvuli tomu desne nastvanej, protoze pokyn
ulozi do te ms-tnef prilohy a jak ho tam odsud mam na listserveru
vyndat? Blbe... scanovat cely mail je na zatizenych masinach trochu blbe.

Funguje to samozrejme jen proti jinym outlook programum spravne verze a
vhodneho servis packu.

>Nelze na zaklade nejake udalosti spustit nejaky skript ?

Ano, napisete vi .procmailrc v home adreari a uz to svisti. Eh sorry,
podle hlavicek vidim, ze dotaz smeruje spise na windowsi platformu, takze
jinak.

Samozrejme lze. Pokud mate ovsem pop3 server s GNU licenci a mate dost
programatorskych schopnosti. Neni problem nekde v metode, kterou maze
server stazene maily otestovat nejakou podminku a pak neco udelat. Ovsem
to byste nesmel mit mail na atlasu, tam Vas asi tezko pusti do pop serveru
:-)))

zdravim
dan

Co jste o mne zjistil, je zcasti klamne.
konferencni postu na atlasu mam z urcitych duvodu. Jinak ve firme mame jako
mailserver Linux Redhat 6.0 a
svoji domenu. Pouzivame sendmail 8.9.3. Klienti jsou ovsem windows NT, 9x s
Outlookem 98.
Nejsem v linuxu jeste prilis zbehly, byl jsem predtim ve firme, ktera byla
cela na M$.

S pozdravem

Martin Reiser