Automaticka odpoved

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Únor 2 16:13:37 CET 2000

> Nejak jinak to nejde ?
> Outlook 98 to neumi. Bohuzel ho v cele firme nemohu vymenit za jiny
> program.
> Nelze na zaklade nejake udalosti spustit nejaky skript ?

MTU(sendmail,qmail,ine) ked prebera postu by sa musel pozriet do hlavicky
ci sa tam vyskytuje nejaky riadok, ktory vravi ze ma poslat spravu spat o
prijati listu. Ale to vsetko musi MTU vediet. Ktore to vedia ktore nie
neviem.

Inou vecou je, ked v hlavicke je napisane ze pri precitani dokumentu ma
klient poslat list odosielatelovi o precitani(otvoreni listu).
Toto uz zalezi na klientovi a treba si vybrat takeho, ktory to vie.
Napr. moj unixovsky pine to nerobi :-)

Skuste si zistit ci Outlook ma nejake moznosti ohladne toho co
potrebujete. Ale to budete musiet asi zmenit konferenciu.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }