Automaticka odpoved

Martin Reiser konf.martinr na atlas.cz
Středa Únor 2 16:54:37 CET 2000

> Nejak jinak to nejde ?
> Outlook 98 to neumi. Bohuzel ho v cele firme nemohu vymenit za jiny
> program.
> Nelze na zaklade nejake udalosti spustit nejaky skript ?

MTU(sendmail,qmail,ine) ked prebera postu by sa musel pozriet do hlavicky
ci sa tam vyskytuje nejaky riadok, ktory vravi ze ma poslat spravu spat o
prijati listu. Ale to vsetko musi MTU vediet. Ktore to vedia ktore nie
neviem.

Inou vecou je, ked v hlavicke je napisane ze pri precitani dokumentu ma
klient poslat list odosielatelovi o precitani(otvoreni listu).
Toto uz zalezi na klientovi a treba si vybrat takeho, ktory to vie.
Napr. moj unixovsky pine to nerobi :-)

Skuste si zistit ci Outlook ma nejake moznosti ohladne toho co
potrebujete. Ale to budete musiet asi zmenit konferenciu.

Nejde mi o oznamovani o precteni, ale aby v tomto momente (maillog):

Jan 30 04:00:56 relay ipop3d[9267]: Login user=martin host=[10.33.2.99]
nmsgs=1/1
Jan 30 04:00:56 relay ipop3d[9267]: Logout user=martin host=[10.33.2.99]
nmsgs=0 ndele=1

probehl nejaky skript, ktery vygeneruje mail a odesle, ze byl dorucen.
Je prece jasne, ze si ho klient stahl pop3 k sobe.

Precteni mailu muze samozrejme ovlivnit jen klient.
Outlook 98 to neumi ani sam proti sobe, pokud neni klientem Exchange
Serveru
nebo MS Mail.

S pozdravem

Martin Reiser