Presmerovanie posty

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Pondělí Únor 7 09:22:14 CET 2000

On Sun, 6 Feb 2000, Milan Kerslager wrote:

> [...]

Jak mam mit DNS? Prijemze podle MX zaznamu ma byt sendmail.huzva.cz (ten,
na kterem bezi ten sendmail, ten co to ma podle virtusertable poslat dale)
nebo mailhub.huzva.cz?

O co jde. Kdyz jsem se pokousel podle Vasich rad prekonfigurovat - misto
mailertable jsem chtel pouzivat virtusertable, tak mi to hlasilo pri poste
odesilane ze sendmail.huzva.cz na nekdo na huzva.cz (tedy melo by to odejit
na mailhub.huzva.cz), ze je spatne DNS:

... MX points to teh same machine... nebo tak nejak.

Jeste jedna vec.
Kdyz preposilam postu pomoci mailertable, tak se vlastne s veskerou postou
dela vlastne RELAY. Je mozne potom nejak pouzit tabulku access pro
povoleni RELAY pouze vyjmenovanym strojum?

 S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek na gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/