Presmerovanie posty

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Únor 7 09:30:50 CET 2000

Pri virtusertable treba mat v sendmail.cw zaznam podla MX.
Ak MX ukazuje na ten stroj ako na najnizsie MX, tak mu treba dohodit do
sendmail.cw zaznam o hoste.

> ... MX points to teh same machine... nebo tak nejak.

A ma v sendmail.cw ten zaznam ? Lebo on sa to snazi posielat dalej.

> Kdyz preposilam postu pomoci mailertable, tak se vlastne s veskerou postou
> dela vlastne RELAY. Je mozne potom nejak pouzit tabulku access pro
> povoleni RELAY pouze vyjmenovanym strojum?

Samozrejme. Ale access je globalneho charakteru. Cize ak niekoho
zazkazete, nebude moct poslat uz ziaden mail na Vas resp cez Vas stroj.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }