Forwarding, nebo spise Carbon Copy...

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Úterý Únor 15 19:23:59 CET 2000

HA!

Ted jsem na neco prisel!

Celou dobu mi unikala jedna drobnost. Kdyz jsem to zkousel,
tak jsem se znazil postu pro uzivatale josef dorucit na adresu josef,
a abych neplnil jeste dalsi cizi schranku, tak jako druheho adresata,
ktery ma dostat kopii jsem zadaval sebe.

Ted jsem zjistil, ze pokud v aliases mam jako jednoho z lidi, kterym
ma byt posta rozeslana sebe, tak ja nedostanu jako odesilatel
nedostanu nic, ale ostatnim je posta dorucena.
Jinymi slovy aliases nedorucuje odesilateli.

je to nejake nastaveni, nebo to tak je vzdycky?
(ne ze bych proti tomu neco mel, je to logicke)

Vladimir