Forwarding, nebo spise Carbon Copy...

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Úterý Únor 15 21:35:19 CET 2000

15. 2. 2000 napsal(a) Vladimír Fux na téma ,Re: Forwarding, nebo spise...:

VF> Ted jsem zjistil, ze pokud v aliases mam jako jednoho z lidi, kterym
VF> ma byt posta rozeslana sebe, tak ja nedostanu jako odesilatel
VF> nedostanu nic, ale ostatnim je posta dorucena.
VF> Jinymi slovy aliases nedorucuje odesilateli.
VF>
VF> je to nejake nastaveni, nebo to tak je vzdycky?
VF> (ne ze bych proti tomu neco mel, je to logicke)

V sendmail.cf to řídí volba (odkomentovan zapina):

# send to me too, even in an alias expansion?
#O MeToo

popr. v sendmail.mc odpovidajici volbou, kterou jsem ted nenasel, ale je.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, odd. systémové administrace ÚIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,