DSN - jak zakazat "receipts" pro urcite adresy / aliasy ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Únor 16 17:11:10 CET 2000

> prave stojim pred problemem, jak zakazat DSN receipts pro nektere adresy
> (aliasy ve .forward) aby tim sendmail nebonzoval obsah .forward souboru
> (pripadne list adresy) ... nevi te nahodou, jak na to? (op.me jsem procetl,
> nicmene jsem to nenasel).

Pre niektore neviem.
Ale nastavit aby si nikto nemohol pozerat komu patri ten onen alias, alebo
kde to ma forwardovane sa nastavuje cez PrivacyOptions.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }