virtuser, alises a bin. program

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Pondělí Únor 21 07:44:13 CET 2000

Ahoj,

> Nejsem si uplne jisty, ale rekl bych ze aliases se prohlizi pred
> virtusers, takze po projeti virtusers uz to musi jit do schranky.

hmm .. nevim take moc presne jak to chodi, nicmene mam vyzkouseny tenhle
zpusob:

sendmail.cf:
O ForwardPath=/etc/mail/forwards/$u

virtusertable:
email na domain.cz	nejakyuser

/etc/mail/forwards/nejakyuser:
nejakyuser
+42060xXxXxXx na sms.XxXxXx.cz

(chodi to dobre az na jednu drobnost - pri DSN receiptu to bonzne cislo
mobila ... na to jsem ale udelal workaround pres procmail pro ty, kterym
to vadi)

S pozdravem,
                    Wejn
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being