virtuser, alises a bin. program

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Únor 21 09:44:25 CET 2000

Michal Safranek wrote:

> Ahoj,

> hmm, pokud by nevadil jeden uzivatel navic, tak bych udelal uzivatel servis,
> jemu do .forward dal 'pizl' a 'mobil na sms.cz' a bylo by po problemech ...

no a to prave nechci, protoze to potrebuje hodne lidi a najednou by se
mi tam zdvojnasobil pocet uzivatelu. Byl by v tom trochu zmatek oproti
centralni sprae v /etc/mail/aliases a /etc/mail/virtusertable ...

	diky za spolupraci
		Z.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...