Sendmail filter rules

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Sobota Červenec 1 13:39:16 CEST 2000

Dovolim si malou poznamku. Kazdy slusnejsi mailovaci program uklada
odeslane maily do slozky s odeslanou postou, navic zcela privatne
pouze tomu uzivateli, ktery tu postu odeslal. staci pak zalohovat
pouze tuty slozky (napr. u pine ~/mail/sent-mail", a mate po problemu.
navic je to asi legalnejsi,nez ukladat odchozi postu v sendmailu, coz by
se mi jako uzivateli asi moc nelibilo.

navic prichozi posta se da vcelku elegantne prehodit pres .forward, ne
pres aliasy nebo jeste s nejakou moznosti kontrol pres procmail...

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3