Sendmail filter rules

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Pondělí Červenec 3 10:25:53 CEST 2000

V sendmail 8.9.3 to lze doprogramovat do funkce checkcompat() v
conf.c. sendmail 8.10 obsahuje MILTER API, ktere umoznuje podobne
operace, bohuzel zatim pouze pro maily, ktere sendmail dostane
pres SMTP protokol. Snad se dockame v pristi verzi.

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz