anti-relay-dalsi pokus ?

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Červen 13 18:35:01 CEST 2000

"Rastislav LIPTAJ" <liptajr na pp.internet.sk> wrote:
> Skusil som ten SENDMAIL.CF (redhat.cf), ktory je
> v ...-cf.rpm v RH 6.0 a potom este raz s upravami p. Kerslagera (konf.
> 21.1.2000).
> Ten isty vysledok.
>

> Dostal som sa po "test_13" (predtym "test_6"), zhavarovalo to - presla posta
> cez moj server -
> ked ...
>
 > Relay test 13
> <<< 250 <nobody na mail-abuse.org@>... Sender ok
> <<< 250 <nobody na mail-abuse.org@>... Recipient ok
> <<< 250 Reset state
> System appeared to accept a relay

Takhle se mi sendmail chova, kdyz ho testuju z toho sameho stroje. Pri
testu z jineho stroje hazi po rcpt to:<nobody na mail-abuse.org@>
550 <nobody na mail-abuse.org@>... Relaing denied
- vypada to, jako ze si za koncovy zavinac doplni svoji vlastni adresu.
Podle mne byste nemel hledat, jak zakazat adresy tohoto tvaru (to asi
nikdo z nas nedela, a presto problemy nemame, proto ty nechapave reakce
- totez se tyka tech adres v uvozovkach), ale spis nekde neco, kvuli
cemu mate povoleny relaying (i kdyz funguje jen pro takoveto patologicke
pripady) - nejakou chybu v databazi access nebo FEATURE(promiscuous_relay)
nebo tak neco.

                                                     S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229