Prepis casti uzivatelskych jmen v domene pro sendmail nebo postfix

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Červen 15 10:25:26 CEST 2000

On Wed, Jun 14, 2000 at 05:16:38PM +0200, Vladimír Solnický wrote:
> prijde-li adresa ve tvaru +420603xxxxxx na sms.paegas.cz, podívám se do
> tabulky (nebo do LDAP). Je-li tam pismenny ekvivalent, nahradim
> uzivatelske jmeno (napr na yyyy na sms.paegas.cz) a poslu dal podle
> standardnich pravidel. Neni-li v tabulce (nebo v LDAP) nic, poslu dal
> (nejspise je to cislo mimo nas podnik a muze mit numerickou adresu).
[..]
> Pokud byste nekdo vedel o reseni pro sendmail 8.9.3 (s priprelozenou
> urcitopu podporou pro LDAP) nebo pro postfix (posta prochaz obema
> systemy), bdu rad, kdyz mi date vedet.

Pro postfix se podivejte do souboru sample-canonical.cf v dokumentaci. Pak
upravite /etc/postfix/main.cf pridanim radku (tech, ktere konkretne
potrebujete, zalezi, pri kterem smeru to chcete prepisovat, ve vasem
pripade (pokud jsem to spravne pochopil) bude stacit
recipient_canonical_maps)

sender_canonical_maps = hash:/etc/postfix/sender_canonical
recipient_canonical_maps = hash:/etc/postfix/recipient_canonical
canonical_maps = hash:/etc/postfix/canonical

+ vytvorite prislusne soubory a jejich hashe (postmap).

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //