Prepis casti uzivatelskych jmen v domene pro sendmail n

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Čtvrtek Červen 15 12:38:58 CEST 2000

14. 6. 2000 napsal(a) Petr Kolar na téma ,Re: Prepis casti uzivatelskych...:

> [...]
PK>
PK> LOCAL_RULE_0
PK> # rewrite recipient using smstable
PK> R$+ < @ $* >            $: $>SMSRewrite $1 < @ $2 >
PK>
PK> LOCAL_RULESETS
PK> SSMSRewrite R$+ < @ sms . paegas . cz . >   $: $(sms $1 $: $1 $) < @ sms . paegas . cz . >
PK>
PK> (v tech dvou pravidlech musi byt vzdy pred prvnim $: jeden nebo vice
PK> tabelatoru)
PK>
PK> Vytvorit /etc/mail/smstable obsahujici radky tvaru
PK>
PK> +420603123456     komupak
PK>
PK> Udelat cd /etc/mail; makemap hash smstable < smstable
PK> Vytvorit sendmail.cf: m4 moje.mc > /etc/sendmail.cf

Mapa funguje, prepisovani nikoliv, tj.

PK> Vyzkouset:
PK>
PK> /usr/sbin/sendmail -bt
PK> /map sms +420603123456
PK> (melo by se prepsat na komupak)

Prepise se.

PK> 3,0 +420603123456 na sms.paegas.cz
PK> (cislo v adrese by melo byt nahrazeno za komupak)

Neni nahrazeno. Jako kdyby se nic nedelo. Jelikoz z historickych duvodu
mame .cf soubor, ke kteremu neni .mc, dodefinoval jsem virtualni .mc a
podle neho nasel umisteni pro .cf a doplinl to tam. Tedy mapu k mapam,
definici ruleset za posledni definici pred definice Mailers a prepisovaci
pravidlo do S98.

Kdyby Vas neco napadlo ... dekuji za kazde navedeni.

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, ref. systémové administrace OIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,