anti-relay.....VYRIESENE !!!

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Čtvrtek Červen 15 20:30:21 CEST 2000

On Thu, 15 Jun 2000, Jan Satko wrote:

> MX sa pouziva ked mate 2 a viac mail-serverov, ktore robia zalohu prvemu.
> Vtedy sa pouzije MX, aby sa rozpoznala priorita serverov.

To je velmi nepresne. MX zaznam urcuje, kde ma byt smerovana posta a mal by
byt definovany pre kazdy pocitac, na ktory je smerovana posta. Jeho vyuzitie
nie je zavisle na pocte pocitacov, ktore robia zalohu. Napriklad mozes
zmenit smerovanie posty tak, ze posta na adresu xy na p1.domena.org bude
dorucena na pocitac p2.ina-domena.org a urcite sa najdu aj ine priklady.

					jano

--
We've been walled-in, malled-in, insulated, air-conditioned, cine-plexed,
programmed, brainwashed, unalterably directed by materialism, consumerism,