anti-relay.....VYRIESENE !!!

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Červen 16 09:02:09 CEST 2000

> To je velmi nepresne. MX zaznam urcuje, kde ma byt smerovana posta a mal by
> byt definovany pre kazdy pocitac, na ktory je smerovana posta. Jeho vyuzitie
> nie je zavisle na pocte pocitacov, ktore robia zalohu. Napriklad mozes
> zmenit smerovanie posty tak, ze posta na adresu xy na p1.domena.org bude
> dorucena na pocitac p2.ina-domena.org a urcite sa najdu aj ine priklady.

S tymto nesuhlasim. Vobec nemusim mat MX ked mam postovy server.
MX sluzi ako vravis na presne urcenie smerovania posty ak chcem pozmenit
smerovanie alebo urcit postupnost smerovania posty(tzv. zalohovanie
posty).

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2