anti-relay.....VYRIESENE !!!

Ivo Hanuska hanuska.conference na trade-cz.com
Pátek Červen 16 09:36:07 CEST 2000

Ja nevim panove, ale my se snad neumime domluvit, nebo mozna mluvime o necem
stejnem a nechapeme se.

Jediny okamzik, kdy NENI potreba MX zaznam je tehdy, jestlize ma byt posta
smerovana az na konkretni pocitac. Takze jestlize existuje pocitac dejme
tomu mail.foo.gov a posleme-li postu na dummy na mail.foo.gov, pak
nepotrebujeme MX, ale jakmile pro foo.gov, nebo mail.foo.gov chceme aby
posta chodila nekam jinam (treba na na master.foo.gov) uz musime mit MX
zaznam minimalne pro mail.foo.gov a pro foo.gov.

At je to tak, nebo onak stejne musi zdrojovy sendmail resolvovat jmeno
pocitace ktery ma oslovit pro predani posty. Nejdriv patra po MX zaznamech a
v pripade neschopnosti najit zadny vhodny zaznam se snazi najit A zaznam pro
dany stroj.

Je to tak?

Hanuska

-----Original Message-----
From: Jan Satko [mailto:satko na quanto.uniag.sk]
Sent: Friday, June 16, 2000 9:02 AM
To: sendmail na linux.cz
Subject: Re: anti-relay.....VYRIESENE !!!

> To je velmi nepresne. MX zaznam urcuje, kde ma byt smerovana posta a mal
by
> byt definovany pre kazdy pocitac, na ktory je smerovana posta. Jeho
vyuzitie
> nie je zavisle na pocte pocitacov, ktore robia zalohu. Napriklad mozes
> zmenit smerovanie posty tak, ze posta na adresu xy na p1.domena.org bude
> dorucena na pocitac p2.ina-domena.org a urcite sa najdu aj ine priklady.

S tymto nesuhlasim. Vobec nemusim mat MX ked mam postovy server.
MX sluzi ako vravis na presne urcenie smerovania posty ak chcem pozmenit
smerovanie alebo urcit postupnost smerovania posty(tzv. zalohovanie
posty).

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2