MX (was RE: anti-relay.....VYRIESENE !!!)

Martin Postulka Martin.Postulka na cerge.cuni.cz
Pátek Červen 16 12:30:39 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Formulujme to presneji: Pro poslani posty si MTA vyzada seznam
> MX zaznamu pro dany stroj. Prave tehdy, kdyz tento seznam
> obsahuje presne nula polozek, se pouzije A zaznam - jinak se
> pouzije vhodny MX.
>
> Jinak receno, "zadny MX" je totez jako "MX je shodny s A".

Jen takova perlicka. Stavalo se mi bohuzel, ze mi posta chodila na stroj,
kam by se podle nastaveni MX primo dostavat vubec nemela.
Konzultoval jsem to a podle vseho existuji (existovaly) MTA, ktere se
nechovaly presne podle vyse uvedeneho algoritmu a MX zaznamy ignorovaly.
Nemam to zdokumentovano, abych rekl, ktery mailer to byl, takze tomu muzete
i nemusite verit, ale sediva je vsechna teorie a ziti strom se zelena. :-)

Martin Postulka