MX (was RE: anti-relay.....VYRIESENE !!!)

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Pátek Červen 16 23:11:15 CEST 2000

On Fri, 16 Jun 2000, Petr Novotny wrote:

> [...]

Ano. Prave toto som chcel povedat, ked som pisal, ze tvrdenie J. Satka je
nepresne. Z neho totiz vyplyvalo, ze MX zaznam je potrebny iba pri zaloznych
mail servroch.

> Formulujme to presneji: Pro poslani posty si MTA vyzada seznam
> MX zaznamu pro dany stroj. Prave tehdy, kdyz tento seznam
> obsahuje presne nula polozek, se pouzije A zaznam - jinak se
> pouzije vhodny MX.
>
> Jinak receno, "zadny MX" je totez jako "MX je shodny s A".

Ciste teoreticky by ma zaujimalo, ci je to tak uvedene aj v RFC alebo je to
tradicia. (Pamatam sa, co sa stalo, ked wu-ftpd zacalo striktne dodrziavat
RFC a vacsina ftp klientov prestala fungovat.)

					jano