sendmail a ucpaná pevná linka

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pátek Červen 23 12:31:12 CEST 2000

Michal Zejdl wrote:

> Přeji dobrý den,
>     máme hodně uživatelů, kteří posílají ven velké zprávy (řádově
> jednotky až desítky MB). V opačném směru (k nám) je tomu podobně. Zprávy
> chodí samozřejmě v pracovní době, a tím ucpávají linku, kterou se mi
> před nedávnem podařilo uvolnit pomocí delay pools (squid).
>     Potřeboval bych, aby měl sendmail také nějaké delay pools nebo aby
> se dal nastavit na posílání velkých zásilek odpoledne nebo ještě něco
> jiného - prostě aby do té linky hned nepral, co se do ní vejde. Jenom si
> nedovedu představit, co a jak nastavit. Pomůže někdo?
> [...]

a proc nepouzijete nejaky rozumnejsi protokol pro prenos dat. Na takove objemy je lepsi
pouzit ftp, sftp nebo co ja vim ...

Sice to neresi Vas problem, ale posilat maily s desitkami MB priloh je zverstvo.

		Z.P.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...