sendmail a ucpana pevna linka

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Pátek Červen 23 16:32:43 CEST 2000

Co takhle pouzit trafic shaping a orezat rychlost TCP spojeni na
port 25 na nejakou rozumnou rychlost. Cisco by to melo zvladnout,
FreeBSD a Linux taky (orezani rychlosti pro vybrane IP adresy
pouzivaji ISP pro nastaveni realne rychlosti pripojeni pro zakazniky
pripojene treba pres radiova pojitka).

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz