Sendmail 8.9.3-3slink1 a nefungujici makemap

martin.caslavsky na post.cz martin.caslavsky na post.cz
Úterý Červen 27 14:12:57 CEST 2000

Dobry den,

prave jsem nainstaloval debianovsky update sendmailu a prestalo mi fungovat vytvareni hashovych souboru (aliases, virtualusertable, genericstable):

quin:/etc/mail# makemap hash genericstable<genericstable.txt
makemap: cannot open type hash map genericstable.db

a v adresari se objevi soubor genericstable.db s nulovou velikosti (u ostatnich je to obdobne), coz je dost hloupe, protoze mi ted nejede sendmail.

Prosim nevite co s tim?

Martin Caslavsky

 Kde rychle najdu nejblizsi lekarnu?
 *** http://NAJDI.TO