Sendmail 8.9.3-3slink1 a nefungujici makemap

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Úterý Červen 27 14:44:56 CEST 2000

On Tue, Jun 27, 2000 at 02:12:57PM +0200, martin.caslavsky na post.cz wrote:
> prave jsem nainstaloval debianovsky update sendmailu a prestalo mi fungovat vytvareni hashovych souboru (aliases, virtualusertable, genericstable):
> quin:/etc/mail# makemap hash genericstable<genericstable.txt
> makemap: cannot open type hash map genericstable.db

no .. ja mam
ii  sendmail        8.9.3-3slink1. A powerful mail transport agent.
aj virtual aj generics aj alias aj mailertable aj access
a v pohode ..
makemap hash /etc/mail/mailertable.db < /etc/mail/mailertable
a slape takze .. problem je len lokalny u teba
;-) zeby prava ? alebo si nebol root alebo ...

--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)