Sendmail 8.9.3-3slink1 a nefungujici makemap

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Červen 27 17:12:23 CEST 2000

Miro Bobovsky wrote:

> no .. ja mam
> ii  sendmail        8.9.3-3slink1. A powerful mail transport agent.
> aj virtual aj generics aj alias aj mailertable aj access
> a v pohode ..
> makemap hash /etc/mail/mailertable.db < /etc/mail/mailertable
> a slape takze .. problem je len lokalny u teba
> ;-) zeby prava ? alebo si nebol root alebo ...

nepouziva se na aliases prikaz newaliases a nikoliv makemap ?? Ja takhle jednou pomoci
makemap soubor aliases vytvoril a pak jsem cely den hledal proc mi to nechodi :)

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...