off-topic : tcpdump

Mirek Tichy mtichy na alfatel.cz
Středa Květen 3 11:52:46 CEST 2000

>Co vedie ludi k tomu aby pisali listy OFF-TOPIC a pritom konferencia o
>linuxe je na tom istom servery (linux na linux.cz) ?
>Pochopil by som keby bola o niecom naco nie je spravena konfera ale toto ?
>Z linux konferencie ludi vyhaname sem. A preco ? Uz v tom prestavam vidiet
>zmysel.
>
>S pozdravom
>
> /-------------------------------------------------------------------\
>{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
> }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
> [...]

Pane Satko,
zajimam se o Linux okrajove vedle jine profese. Neznam vsechny listy
na toto tema a jsem dalek toho, abych je vsechny odebiral, . Do tohoto
listu jsem se pred nedavnem registroval a zda se mi, ze je tu dobra
spolecnost. Vcera nam havaroval postovni server, tak jsem se narychlo
a neodborne snazil o nejakou diagnostiku.
A proto jsem si dovolil zeptatse zde. Omlouvam se vsem, kteri to povazuji
za tak poburujici jako Vy.
MiTi