off-topic : tcpdump

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Květen 3 12:16:55 CEST 2000

> zajimam se o Linux okrajove vedle jine profese. Neznam vsechny listy
> na toto tema a jsem dalek toho, abych je vsechny odebiral, . Do tohoto
> listu jsem se pred nedavnem registroval a zda se mi, ze je tu dobra
> spolecnost. Vcera nam havaroval postovni server, tak jsem se narychlo

Ja som neutocil len na Vas. Vy ste poslali dotaz, lebo ste ako vravite o
inom listservri nevedeli. Len som sklamany, ze ludia ktory o nom vedia a
poznaju pravidla konferencia Vam neodpovedali nejak sikovnejsie ako do
konferencie a bez toho aby Vas nasmerovali tam kam treba.

BTW: odkial ste sa dozvedeli o tejto konferencii ?

 S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }