Mailovy cerv IFUCKYOU a obrana proti nemu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Květen 5 08:25:24 CEST 2000

Preji krasny den !

Asi nema cenu pripominat, co se v elektronicke komunikaci deje.
Otazkou ale zustava co s tim ? Jelikoz nemam na postovnim serveru
zadny antivirak (a pripada mi zbytecne ho nasazovat), napadlo me
chranit uzivatele tim, ze bych prichozi dopisy tridil.

Obsahuje Subj: urcity text ? Pokud ano, zahod (nebo vrat zpet :).
Neobsahuje ? Zpracuj normalne.

Pouzivame Debian 2.1 + Exim 2.05-1. Casem se stejne budu muset
pohrouzit do manualu (neinstaloval jsem to ja), ale rad bych udelal
rychly zasah co nejdrive.

Dekuji.

P.S. Jmena urcitych subjektu byla zmenena, aby tato zprava prosla i
pres filtrovani stejneho typu, jaky navrhuji.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s