Mailovy cerv IFUCKYOU a obrana proti nemu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Květen 5 07:33:27 CEST 2000

On Fri, 5 May 2000, Miroslav BENES wrote:

> Preji krasny den !
>
> Asi nema cenu pripominat, co se v elektronicke komunikaci deje.
> Otazkou ale zustava co s tim ? Jelikoz nemam na postovnim serveru
> zadny antivirak (a pripada mi zbytecne ho nasazovat), napadlo me
> chranit uzivatele tim, ze bych prichozi dopisy tridil.
>
> Obsahuje Subj: urcity text ? Pokud ano, zahod (nebo vrat zpet :).
> Neobsahuje ? Zpracuj normalne.

Kdyz uz se bude 'cucet' dovnitr mailu, tak hledejte radeji v obsahu,
zda obsahuje ten prilozeny a zakodovany virus, ten subjekt muze byt
zavadejici. Myslim ze neni nutne ani vybalovat prilohy - mozna by
stacilo hledat jen 'pattern' primo v zakodovane priloze. Vzhledem
k tomu ze to siri jen utlouk, tak to snad bude kodovane porad stejne.