Ne dost, ze novy to jeste z otazkou... ;-(

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Květen 5 07:41:59 CEST 2000

On Thu, 4 May 2000, chomik wrote:

> ...mne vrhl na kolena, a jak jsem jeste uvidel ty:
>
>    $~x Vyhovuje libovolnému slovu, které nepatří do třídy x.
>    $%x Vyhovuje libovolnému tokenu z YP (yellow pages, NIS) mapy
>
> ...nebo:
>
>    $o Oddělovače tokenů (samy jsou považovány za token). Oddělovače
>    ()<>,;"\, \r a \n jsou v sendmailu pevně zakódovány a není je
>    potřeba uvádět. .:%@!^/[]
>    $q Formát adresy lokálního odesilatele. $g$?x ($x)$.
>
> ...tak jsem uz uplne zblbl 8-/

Ti mene hardcore sendmail hosi to delaji tak, ze edituji .mc soubor a pak
z nej generuji .cf a do nej uz se nehrabou. Existuje balik sendmail-cf..
ktery by mel obsahovat puvodni .mc a .cf tak jak je vygenerovan v baliku
sendmail (nemate ten .mc v /etc/sendmail.mc ?) a v tom baliku je soubor
README a v nem jsou popsany ruzne ficury, ktere je mozne napsat do .mc
souboru a z nej se pak vygeneruje ten slozity .cf . Zrejme Vam tam chybi
zakompilovana nejaka ficura pro prepisovani odchozich adres.