ADMIN-STOP!!!: Re: Mailovy cerv IFUCKYOU a obrana proti nemu

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Květen 5 09:14:36 CEST 2000

Zdravím,

   > Pouzivame Debian 2.1 + Exim 2.05-1. Casem se stejne budu muset
   > pohrouzit do manualu (neinstaloval jsem to ja), ale rad bych udelal
   > rychly zasah co nejdrive.

myslím, že nemá smysl zde diskutovat něco, co se probírá v konferenci
bugtraq. Jsou tam návody na "odstranění" tohoto "viru" jak pro exim, tak pro
postfix i sendmail. V bugtraqu bylo také asi dvacet odkazů na analýzu
virů. Proto se prosím vyvarujme diskuse nad tímto "virem".

Není to o virech, ale o lidské blbosti...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz