Mailovy cerv IFUCKYOU a obrana proti nemu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Květen 5 09:35:45 CEST 2000

> Kdyz uz se bude 'cucet' dovnitr mailu, tak hledejte radeji v obsahu,
> zda obsahuje ten prilozeny a zakodovany virus, ten subjekt muze byt
> zavadejici.

Spis jestli obsahuje jmeno toho viru, ne ?

Ten virus mi prisel 8x, reakce na nej cca 50x. Rad bych prave
odfiltroval nejen ten virus ale i ty spamy.

> Myslim ze neni nutne ani vybalovat prilohy - mozna by
> stacilo hledat jen 'pattern' primo v zakodovane priloze. Vzhledem
> k tomu ze to siri jen utlouk, tak to snad bude kodovane porad stejne.

Asi jo, ale vyhledat nezev by bylo urcite jednodussi. Ale jak na to
(v exim-u) ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s