dial-up & ETRN..

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pátek Květen 5 14:02:32 CEST 2000

On Fri, May 05, 2000 at 09:57:32AM +0200, Jiri Novak wrote:
> potud vse v poradku, na mail.u.nas.cz se spooluje posta, a pri pripojeni
> z lokality posta odejde. jenze spojeni se samozrejme ukonci driv, nez se
> staci vsechna naspoolovana posta z mail.u.nas.cz odeslat na lokalitu.
> jak tedy spolehlive poznam, ze z fronty na mail.u.nas.cz odesla vsechna
> posta pro lokalitu a muzu tedy ukoncit spojeni?

Taky nic moc standardniho a spolehliveho, ale napada me, aby si ty stroje
predavaly nekde bokem (externima programama) velikost fronty (mailq). Kdyz
se dozvim, ze druha strana uz ma frontu prazdnou a ja taky, tak zavesim

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //