dial-up & ETRN..

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Pátek Květen 5 14:15:50 CEST 2000

Martin Macok wrote:

> Taky nic moc standardniho a spolehliveho, ale napada me, aby si ty stroje
> predavaly nekde bokem (externima programama) velikost fronty (mailq). Kdyz
> se dozvim, ze druha strana uz ma frontu prazdnou a ja taky, tak zavesim

Predpokladam, ze komunikace se dela pres normalni PPP spojeni?
Neni pak jednodussi to udelat tak, ze pouziju pri postovnim prenosu
treba volby idle 60 maxconnect 3600 ?
Takze pokud PPP linkou minutu nic netece, tak ji slozim a spojeni
se natvrdo ukonci nejdele po hodine.
Mohu konstatovat, ze takto to funguje ke spokojenosti cca rok a zadnej
vaznej problem nenastal. Volam z centra na 3 mista, nekam pres ISDN
a nekam pres analog a v pohode to slape.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)