smerovani posty

Miroslav Geisselreiter mgeisselreiter na spojprojekt-brno.cz
Čtvrtek Květen 11 07:58:50 CEST 2000

Dobry den,

chci docilit toho, abych nemel na firewallu definovane uzivatele, pouze mi
zde bezel sendmail, ktery bude smerovat postu z  Internetu na vnitrni stroj
se sendmailem, ktery bude postu dorucovat uzivatelum a smerovat lokalni
postu uzivatelum a postu ven do Internetu bude zase predavat na firewall,
odkud se odesle.

Nyni mam nastaveno na RH 6.1 toto:
Firewall:	v /etc/mail/access je zaznam:	nasedomena.cz		RELAY
		v /etc/mail/mailertable
je:	.nasedomena.cz	smtp:vnitrnistroj.nasedomena.cz
		v /etc/sendmail.cw je:		nasedomena.cz
		v /etc/sendmail.cf je mimo jine:	DMnasedomena.cz
Vnitrnistroj:	v /etc/sendmail.cw je:		nasedomena.cz
		v /etc/sendmail.cf je mimo jine:	DSfirewall.nasedomena.cz

Postu pisou a prijimaji lidi ve WIN XX v Outlooku. Bohuzel mi to stále
nechodi, jak chci, tj.
- lokalni postu je mozno poslat i vybrat z vnitrniho stroje (to je OK)
- posta ven do Internetu pres vnitrni stroj nejde - vrati se s chybou, ze K
doruceni tomuto adresatu neni dostupny zadny zprostredkovatel prenosu (to
neni OK)
- posta ven jde spravne přes firewall (to ale nechci)
- posta z venku se dostane jen na firewall (kdyz je tam zalozen dany
uzivatel), ale ja ji chci dostat na vnitrni stroj, a to mi nejde.

Pravdepodobne mam něco spatne nastavene, ale uz s tim laboruji dlouho a
porad na to nemuzu prijit. Poradi mi nekdo? Dekuji.

---
Miroslav Geisselreiter
e-mail: mgeisselreiter na spojprojekt-brno.cz
Spojprojekt CZ, a. s.
Tel. 05-43422274

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.