smerovani posty

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na kleibl.cz
Čtvrtek Květen 11 08:21:00 CEST 2000

Miroslav Geisselreiter wrote:

> [...]
>                 v /etc/sendmail.cw je:          nasedomena.cz
>                 v /etc/sendmail.cf je mimo jine:        DMnasedomena.cz
> Vnitrnistroj:   v /etc/sendmail.cw je:          nasedomena.cz
>                 v /etc/sendmail.cf je mimo jine:        DSfirewall.nasedomena.cz
>
> Postu pisou a prijimaji lidi ve WIN XX v Outlooku. Bohuzel mi to stále
> nechodi, jak chci, tj.
> - lokalni postu je mozno poslat i vybrat z vnitrniho stroje (to je OK)
> - posta ven do Internetu pres vnitrni stroj nejde - vrati se s chybou, ze K
> doruceni tomuto adresatu neni dostupny zadny zprostredkovatel prenosu (to

Nastavte na vnitrnim stroji firewall jako tzv. smart host, a vnitrni stroj by mel
vsechno co nejde na @nasedomena.cz poslat prave pocitaci definovanemu jako smart
host, ktery se jiz bude starat o dalsi doruceni posty.

> - posta ven jde spravne přes firewall (to ale nechci)

???

> - posta z venku se dostane jen na firewall (kdyz je tam zalozen dany
> uzivatel), ale ja ji chci dostat na vnitrni stroj, a to mi nejde.

Na firewallu smazte z /etc/sendmail.cw zaznam nasedomena.cz, jinak si sendmail
mysli, ze je ta posta pro uzivatel na tomto stroji nej a neposle ji na pocitac ve
vnitrni siti. Pokud to smazete, bude vsechno co je na nasedomena.cz posilat na
smtp:vnitrnistroj na nasedomena.cz.

--
S pozdravem

Zdeněk Drlík, diplomovaný technik