QMAIL a dorucovani posty

Tomas Lada tomas.lada na hsvos.cz
Čtvrtek Květen 11 11:00:19 CEST 2000

> To jste nepochopil argumentaci spravne. Nebezpecne je mit
> mailboxy vsech uzivatelu v jednom adresari.

Aha...

> qmail vam "nabizi" (mysleno v instalacni prirucne a
> predpripravenych skriptech) tyto moznosti:
> /var/spool/mail/$USER (via procmail)

Takze procmail mi bude dorucovat postu do /var/spool/mail/jmeno.prijmeni?
V souboru INSTALL.VSM jsem si precetl ze k pouziti procmailu staci akorat
nakopirovat soubor z "/var/qmail/boot/proc" jako "/var/qmail/rc"?
Taky jsem se docetl ze procmail musi byt v system boot path, a jestli neni
tak mam zeditovat /var/qmail/rc a dopsat k nemu cestu. Jak to zjistim?
Dale mi porad neni moc jasne jak se "provaze" qmail s vytvorenyma
uzivatelama, kteri maji sve slozky v /home/jmenouzivatele. Adresar "mail" v
adresari /var/spool/ si procmail vytvori, nebo ho mam vytvorit ja?
Kdyz vytvarim uzivatele, tak se mi tvori v /home/jmenouzivatele jak je mam
dostat do /var/spool/mail/jmenouzivatele?
Moc moudry z tech INSTALL fajlu nejsem >:-(.
S pozdravem
                    Tomas Lada