MX points back ...

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Květen 17 12:26:24 CEST 2000

> Mam stejny problem jiz delsi dobu. Zkousel jsem dost veci a nic nepomohlo.
> Zatim jsem problem odlozil na neurcito.

Problem je v tom, ze sendmail dostane dopis, ktery nedovede ani dorucit sam
do nejake postovni schranky, ani predat nejakemu dalsimu postovnimu serveru.
Spravce pocitace musi urcit, co s dopisem na takovou adresu udelat. Napr.
muze rict, ze ta domena je lokalni (pomoci tridy w - obvykle definovane
obsahem souboru /etc/sendmail.cw - pokud je v sendmail.cf
Fw/etc/sendmail.cw
- po zmene sendmail.cw je nutne restartovat sendmail!), nebo ji dorucit
nejak specialne treba pomoci virtusertable nebo mailertable. Nejcastejsi
pricinou potizi je, ze chcete, aby sendmail poslal dopis na stroj, ktery
se jmenuje stejne, jako je cast adresy za zavinacem. To sendmail dela pouze
v pripade, ze nastavite

O TryNullMXList=true

treba pomoci define(`confTRY_NULL_MX_LIST', true) v sendmail.mc

                                                               S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229