zkusenosti s avpcheck-qmail-0.0.3-1 ?

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Středa Květen 17 12:42:06 CEST 2000

Ja pouzivam AvpDaemon for FreeBSD spolu se sendmailem a ten se mi
jevi, ze najde vsechno. Testoval jsem to pomoci EICAR.COM ve vsech
moznych podobach (primo pripojeny, zip, arj, tar, gz, tgz, mail v
mailu apod). Zatim neumi format bzip a bzip2, ale tvrdili mi, ze se
na tom pracuje.

Avp For Sendmail/Qmail by mel mit stejny antivirovy engine. Mam takovy

pocit, ze je to zatim jeste beta verze. Taky to bude ve srovnani s
AvpDaemonem stat asi petkrat tolik (licence Avp/AvpDaemon stoji
cca. 4.500Kc, cena Avp for Sendmail/Qmail by mela byt okolo 24.0000
Kc).
Pokud pouzivate Qmail, zkuste se podivat na http://www.amavis.org,
myslim, ze tam maji stejny ideovy navrh jako Avp for Sendmail/Qmail
ale
pouziva AvpDaemon.

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz