MX points back ...

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Květen 18 08:56:17 CEST 2000

> A vytvoril sa mailertable.db? Lebo ja pouzivam
> makemap hash /etc/mail/mailertable.db < /etc/mail/mailertable

Tento sposob je zly.
Ono to sice vyzera rovnako (vytvori *.db) subor, ale moja skusenost je
taka ze mi blbol access. Jendoducho pustal vsetkych okrem tych ktorym som
explicitne nedal REJECT. Ked som to potom spravil vyssie spominanym
sposobom tak som mal po problemoch.
Ina vec je ze mozno boli problemy s libdb.so, pretoze teraz mam s nim
problemy.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }