MX points back ...

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Čtvrtek Květen 18 09:52:58 CEST 2000

On Thu, 18 May 2000, Jan Satko wrote:

> Tento sposob je zly.

Nemyslim. Bol by to velmi zly program, keby sa obsah vystupneho suboru
pokazil zmenou jeho mena. Hladal by som chybu inde. Okrem toho mam prakticky
overene, ze to funguje na mnohych strojoch pocas, neviem presne, ale urcite
viac ako 2 rokov. :)

				jano

--
When play dies it becomes the Game.
When sex dies it becomes Climax.

All games contain the idea of death.
			Jim Morrison's Poetry - The Lords - Notes of Vision